Una de les coses que hem de tenir més en compte a l’hora de buscar feina és que ens hem de prendre la cerca com si es tractés d’una feina.
Per tenir èxit en la teva recerca de feina cal: analitza les teves competències, fer el currículum, fer una cerca de feina diària o setmanal i preparar-te l’entrevista. Per poder dur això a terme és necessari que siguis molt conscient que cal treballar aquests aspectes claus:
1. Analitzar i saber localtizar quines són les teves capacitats, habiltiats i competències professionals.
2. Organitzar-te i planificar la teva tasca en la cerca de feina.
3. Conèixer el teu entorn a nivell laboral.
4. Actualitzar les teves eines a l'hora de recerca feina. Estar al dia.
5. Preparar-te el procés de selecció.
Si vols més informació sobre cada un d'aquests aspectes pots clicar en el següent document enllaçat: 5 aspectes rellevants per trobar feina.
10 Gen 2022 | Secció: Servei d'Orientació Laboral
Des del servei de treball de l'Oficina Jove et proporcionem un directori perquè puguis millorar la teva recerca de feina i informació sobre sectors professionals - Directori d'empreses: - Centres de reforç...
Seguir llegint...10 Gen 2022 | Secció: Servei d'Orientació Laboral
Si necessites realitzar el teu Currículum Vitae i no saps per on començar o vols millorar-lo, t'oferim dos models que pots fer servir com a pauta: Model 1 Model 2 Què passa quan...
Seguir llegint...10 Gen 2022 | Secció: Servei d'Orientació Laboral
Si necessites realitzar la teva carta de presentació i no saps per on començar o la tens feta i necessites millorar-la, aquí tens diversos exemples: - Estructura general d'una carta de...
Seguir llegint...